0

Fjärde gången

Ett fjärde försök att få ut detta inlägget. Tekniska problem i portalen över helgen har gjort att mitt inlägg har försvunnit. Så fjärde gången gillt!
 
Onsdagen var full av aktiviteter!
Lite jobb i hemmet innan jag körde till Klippan för att köpa bananer på Storköpet innan jag körde till klubben för att fixa till seniorfikan. Fortsatte till Åstorp och till vår nya klubb för att sällskapa med HöganäsAnna och ClassicBerglln. Bjöd på kaffe i sann N.W-anda.
Lite innan 12 körde jag till Helsingborg för att skaffa ett pass. Försökte få passet redan till torsdag klockan 06.... tufft, för att inte säga omöjligt. Så jag fick hålla tummarna att jag skulle komma fram och tillbaka, på resan dagen efter. Visste inte att jag skulle flyga denna resan förrän precis innan, trodde mitt pass skulle gå ut juni 19, istället gick det ut januari.19, bokade första bästa tid jag kunde få tag på. Jaja, som sagt håller tummarna och behöver snart passet igen. Krde tillbaka till Klippan för att ha möte med GTK Jeanette under eftermiddagen. På kvällen höll jag combat (ingen ork och hängig/trött/förkyld).
Christer och Dana kom in och var med på Claudios crosscage, vilet gjorde att jag blev hängades i repan med Norden, Felix och Anestis. Var hemma vid 20, och då blev det dusch men inget mer.... Borde ha packat resväskan men hoppas på mer energi på morgonen efter.
 

Kommentera här: