0

KPI

Alldeles för trött på måndagsmorgnarna nu för tiden. Kom inte upp förrän vid 07. Satte mej med frukost och jobbedatorn tills jag kom på kl.09 att jag hade en tid bokad för att fixa till naglarna. 15min senare var jag där och fick nytt skal på mina naglar.
Så blev de denna gången. Så mycket lättare att matcha med detta.
Körde hem, klädde mig, packade till resten av dagen och kör de tillbaka till Klippan. Köpte blommor till Emma som fyllde år(och blev PT förra veckan). Fixade klart och städade vid p-rum, p-toa, kontoret. Fler foton på TEAM KLIPPANväggen. Verksamhetsmålstsvlan uppdatetad( med bra siffror!), Tog över i repan och fick bra resultat idag KPI:4,7
Stängde ner, städade förberedde morgondagen, slog ut kassan och körde hem.Satte mig och skrev veckobrev till chefer och personal. Hängde upp tvätt och laddade nytt. NU är jag klar för denna dagen! Tack för allt! Måste komma upp i morgon i god tid.
Gonatt!🤗❤

Kommentera här: