0

På väg...

Kom upp i precis lagom tid, inte för att gå pw, som jag önskat men för att hinna packa resväskan innan Tony kom hem till oss. Christer, Tony och jag körde till Åstorp där vi hämtade upp Pernilla & Mark och Martin & Malin, fortsatte till Hyllinge och hämtade upp Kent & Jenny  där och vidare till... 
...Kastrup, där blev vi tvugna att springa (jodå Kent sprang också!) till gaten. Men vi kom på planet som skulle ta oss....
(bland det räliaste kaffe jag smakat, och jag tycker verkligen om LavAzza i vanliga fall!!)
Trevligt ressällskap och så en toka längre bak i planet! 
... Till Riga
Men bara till flygplatsen, vi hann äta lite och jag hann jobba lite (genom att ringa ftg-kund). På nästa plan som tog oss till Vilnius. Möttes av Christel & Fredrik och Thomas & Emily där (de flög från Arlanda). Spraymaster-gänget satte sig i konferensrummet och gick igenom vad de skulle medan vi andra respektive-gänget begav oss ut på upptäcktsfärd i staden
Vi kom till närmsta köpcentra tvärs över "gatan". Men jag fick halstabletter, något jag kom till att behöva resten av resan.
Tillbaka till hotellet och Spraymaster-gänget som var klara för frågespårt - "På spåret, något Mark hade fixat till. Slutdestinationen var Kent som fyllde 45 denna dagen! Stort grattis igen!
Jenny hade fixat musiktävling som var riktigt bra (trots att jag inte vann ;))
Efteråt gick alla till sina hotellrum och piffade till kvällens aktivitet. 

Kommentera här: