0

Celsius i Åre

Frukost på Hotel Holidayclub.
Sen var det dags för skidkläder på.
Emma är redo första gången på skidor!
Nu så och jag hämtade ut våra förhyrda skidor uppe i byn.
Bergbanan upp och sedan över till Björnen för att lära Emma skidor.. 
Tror väl det gick ungefär lika bra (bättre!)som det gjorde när jag skulle lära mig.
 
 
 
Så vacker förmiddag på berget!
Lesson one! Den höll på fram till lunch och för varje utmaning blev det bättre!
Gulaschgryta till lunch i backen. Mycket god!
På eftermiddagen hade jag (tro det eller ej!!) bokat privatlärare, som skulle kunna rätta till och hjälpa mig att bli bättre på skidor. Några tips fick jag och förhoppningsvis  kan det hjälpa mig.
Arter ski i Timmerstugan.
Dans, shots och öl! Som det ska vara!
Tillsammans med Sara och Axel från Berga
Kvällsmat på O'Learys, N.W Klippan och Berga tillsammans. Efter mat var dusch och piff en liten stund innan  vi hade förfest hos Daniel allihop.
Lovade Ina att ta ett foto på Samir & Viktor till hennes dotter, hälften av dem fick räcka(den andre låg och sov).
Partysugna gick vi till County Club där det var
Celsiusparty!
Festade, dansade, lyssnade på Samir & Viktor. Smakade den nya smaken som släpptes där på kvällen
Lite över 24 gick jag till hotellet med Linnea och Daniel. De andra gick då också någon innan någon efter. Glad över att få lägga mig i en säng, somnade jag innan jag hunnit landa på kudden!

Kommentera här: