0

I'm back!

Gott Nytt År! Jo jag vet att det är 9 dagar sent, men nu är det dags för mig att börja skriva/blogga igen. Tiden går fort, jag har massor att göra hela tiden och tycker det är så roligt med många bollar i luften samtidigt! Just nu känns det som en hel svärm, men den ska nog tämjas och bli riktigt bra.
Om jag tänker stort över kommande år så är de stora projekten för mig
* Rehabträna höger knä
* två skidresor och en överraskningsresa
*Lucas student
*Toughest
*Bestiga Kebnekaise 
*Fortsätta att förbättra och öka N.W Klippan
*Planera och förbereda nästa anläggning
*Planera nästa års Trettonaftonfest, med nytt gäng!
1kalender, 1 Todo- kalender, 1 anteckningsbok för allt annat och 2 mobiler...  ständigt med mig.        Det är så jag klarar det nu för tiden!
Nu jäklar!👊💗💗💗

Kommentera här: