0

Dana22

Grattis till min lilla tös, som fyller år idag!
Vaknade vid 07, gick ner och och hällde i mig vatten med ARGI+. Tömde och fyllde diskmaskinen, gick och la mig igen med förhoppning att kunna sova en stund till. Men icke, däremot kom jag på var jag skulle  hitta stavar till Christer. Gav upp vid 8, åt frukost och fick min morgonrunda, en extra lång.
Körde till Klippan
Lånar stavar från klubben. Vi kommer att behöva stavar när vi vandrar. Jag äger fem-sex par och två par är i stugan. Jag hittar däremot bara ett par hemma. Så de andra paren är utlånade, kommer inte ihåg till vem bara. Nu lånar jag i alla fall ett par från gymmet en vecka.
Gick in och handlade bullar och annan mat innan jag körde hem. Såg Escape ro om med Christer till frukost nr två.
Dana och de ungdomar som sov här städade en runda, mängder med glas och flaskor. Men vi bestämde att de själva får städa denna gången, vi lämnar i morgon så de kommer ha veckan på sig.
Jag laddar för mitt sista träningspass innan jag har riktig semester, BodyCombat på Väla 15.30, kom gärna dit och kör med mig!

Kommentera här: