0

På väg!

Fick sovit en del trots allt ( var uppe en gång för att kolla att jag lagt gas-tändaren i rätt Triangia efter vi lagt oss) Impregnerade mina kängor en extra gång innan jag gick min morgonHPrunda. Extra lång runda, för jag visste ju att det skulle bli mycket sittande under dagen. Frukost, disk, tvätt och dusch. Så hejdå till Emil och Dana när de körde till sina jobb. Impregnerade Christers skidjacka(som han till slut bestämde sig för) och ett extra regnställ till mig(tänkte lite extra på det efter Antons berättelse). Packade ner allt och ut i bilen. Körde på precis rätt tid och körde mot Ängelholm, men vände i Tranarp när Christer kom på att han glömt jackan... Körde lite fortare denna gången och bytte till 112:an. Långtidsparkeringen och snabbt in och checka in våra ryggsäckar. På planet (C bytte från shorts till jeans i väntan på att boarda). 
Ja vet! Jag är så grym på att ta selfies på oss... haha

Lämnar Skåne
 Lyssnade klart på Hälsobalansen. Kan varmt rekommendera den. Självklara saker som vi (jag) egentligen vet men som vi glömmer bort och struntar i trots bättre vetande. 
Landade på Arlanda. Jag var hungrig (åt ju tidig frukost och ingen förmiddagsfika) så Christer tog med mig till loungen där de bjöd på blomkålssoppa. Vi tog faktiskt lite vin till soppan. 
Sedan var det bara att gå på nästa plan som skulle ta oss till Kiruna. Började lyssna på ny bok: Factfulness med Rosling. Och nu har vi landat i Kiruna och ska ta oss in i stan.

Kommentera här: