0

Trippelpass

Fantastiskt väder!
Njuter verkligen när jag går mina morgonturer.
Seniorträning i...
Åstorp. Ett härligt gäng som blir ett större gäng för varje gång jag träning med dem.
Körde till Klippan och tog tag i det sista som jag behöver köra till tippen. Fyllde bilen med skräp och körde till Åstorp igen.
Så skönt att bli av med gammalt skräp som bara tar plats och ger dålig energi.
Tillbaka på klubben igen så la jag rätt det sista i personalrummet, med pynt i rätt lådor alltså var sak på sin plats och lätt att se fixa med när det är dags igen. Skönt och känns att när det är i ordning blir det lättare att göra de andra viktigare sakerna som ska göras till hösten.
Körde ett combat-pass med härliga tjejer! Tyvärr hände något i nacken under muy thai-låten. Knäckte till och något hoppade snett. Lite rädd och lite arg för just nu vill jag inte ha något som sänker kroppen.
Men körde.på med ert Crosscage-pass för Claudio. Ett så gott gäng som kämpade på riktigt bra!
Härliga människor!
Körde hem och åt. Trött och lite nervös för min nacke.

Kommentera här: