0

Fullspäckad lördag

En sådan dag som det sprang på hela tiden. Egentligen hade jag tillsammans med Christer överlämningsmöte av Trettonaftonfesten som vi har blivit utsedda att vara värdar för nästa år, på Dagnys i Ljungbyhed. Christer fick köra själv på det, men det klarade han alldeles utmärkt!
En skön morgonrundan i regnet, innan jag körde till jobbet. Började med städ men det gick sådär, många människor att prata med.
 
Tiden går så sjukt fort när jag är på jobbet, hinner sällan med allt jag skulle vilja åstadkomma,  men sen och andra sidan finns det fler dagar och jobbet försvinner inte av sig själv... Skyndade mig hem där Annika väntade, hoppade rätt in i hennes bil och åkte med till Väla där vi var med på instruktörsmöte. Först 30min Barre sedan information av GTK Jeanette.
Klockan 15 var det slut och Louise.H följde med oss tillbaka till Kvidinge. Fick ett glas vin med svärföräldrarna som var hemma hos Christer. Dusch och piff av mig och huset innan Mats & Anette kom hit med töserna.
 
Anette körde oss till Röstånga och hem till Maria & Nisse.
Fin blomma med eftertanke, för Maria hade fått den av en mamma till elev på Kvinnodagen! Fint och bra!
 
 
God mat hela kvällen! Trevligt sällskap och bra samtal. Nisses musikquizz ... jag tror nog att jag vann...😄😛
Alltid lika kul att träffas❤
Wiliam kom och hämtade oss på natten. Tack W!

Kommentera här: