0

Härlig start på söndagen

Började morgonen med 5km promenad i solsken, Framgångspodden i öronen och med leende på läpparna! Verkligen med glädje och tacksamhet i kroppen!
Känslan av att jag är på rätt plats, att jag gör rätt och det bara blir bättre! Den känslan är så skön och gör att jag vill kämpa ännu mer för att nå de resultat jag strävar efter och lyckas med mina mål!
När jag kom hem var kaffet klart och Christer hade gjort omelett och bacon till brunch. Så gott!
Gick igenom förra årets budget som jag fick i veckan av chefen Ina. 
 
Planering, förberedelser, tvätt hemma innan jag ska köra och jobba kväll på klubben. Ingen yoga där i kväll, för jag har receptionstjänst. Nästa vecka kommer Saga att hålla yogan för mig och snart tar hon över den helt vilket innebär att jag kan vara helt ledig vissa helger i fortsättningen. Så skönt!

Kommentera här: