0

@MårtenNylén

 
Jobbade lite hemma in men Lucas till Klippan och jobbade lite till där. Körde till Väla för att träna lunchpass
Ett grymt bra pass!
Sen var det också hela Sveriges PT, Mårten Nylén som höll i passet!
Tufft med enkelt!
Körde hem och duscha och där satt Dana och åt ....
..lunch!?
Jag duschade,åt o h jobbade lite innan jag körde in till Klippan och stöd en stund i repan, fast mest visade jag vår nya instruktör hur musik-och mikrofonanläggningen fungerade. Var nödutgångar fanns och annat nödvändigt när man håller pass.
Lucas kom till klubben och sedan körde han hem för att fräscha till sig och vi fortsatte till Helsingborg. Mötte upp mina fina kolleger på Mezo, där vi åt 
Och lekte med nyfunnen snap...
Tillsammans till Procivitas där Mårten Nylén höll föreläsning.
 
 
Som väntat riktigt bra! Inspirerande!
 
Så glad att jag fick med Lucas! ❤
 Tack för denna dagen!

Kommentera här: