0

Mycket gjort

Sjukt effektiv dag! Trots sovmorgon till kl 05. 
Yoga pass
Tvättade handdukar nere i tvättstugan. Skurade herrarnas omklädningsrum.
Torktumlaren fungerade inte denna veckan i heller så jag la på ett extra kol och hängde upp alla 100handdukarna i torkrummet.
Höll pass för seniorerna medan handyman satte upp ny helkroppsspegel i damernas och satte upp en annan spegel till herrarnas.
 
"Sminkhylla" i damernas.
Dessa underbara medlemmar som skojar med varandra! Så Goa!💕
Fäste kabinhakarna vid maskinerna. Kanske kan hålla dem på plats lite längre.
Lite fler saker kom på plats i klubben. Ringde och bestred en faktura- hårt och lyckades! Kom inte från jobbet förrän vid 16, men kände mig klar och så nöjd med dagen. Hemma åt jag lite innan jag satte igång att städa skafferiet. Christer och Rasmus kom hem vid 19.30 från Stockholm. Beställde hem pizza då satt och pratade en stund innan vi la oss för att vara utsövd och laddade inför morgondagen. Får erkänna att jag var lite nervös också...

Kommentera här: