0

TOUGHEST

Gröt till frukost, och lite uppladdning hemma innan vi tillsammans med Annika, Anton och Ida körde ner till Malmö.
 
Vi var var nog alla lite nervösa och taggade. 8km och 40 hinder.
6500 deltagare som startade i omgångar under hela dagen.
Ja jäklar, TOUGHEST! När vi bokade i höstas hade vi alla en tanke att vi skulle ha tränat till detta men som vanligt kommer livet i mellan  och jag kan inte påstå att jag har tränat något extra alls för detta och hoppas att min vanliga träning gör att jag orkar att springa och ta mig igenom alla hinder ändå.
"Två gamla tanter tog sig i mål"!!! Vi gjorde verkligen det! Inte så snabba, flera straffrundor, lite skador, men hinder övervunna och sjukt nöjda med vår insats. Vi klarade det 8km och 40 hinder! 
Superkul och jag vill absolut göra det nästa år igen. Det fanns lite förbättringsmöjligheter för arrangörerna, det var lite mycket köer vid vissa hinder t.ex "farmers walk" och där man skulle över en bom(Den där Christer sprang rakt in i). Lite besviken på publiken, vana vid att publiken hejar och peppar längs med sträckorna på andra lopp som jag sprungit så var denna publiken mest i vägen på banan och jag uppfattade bara tre personer som hejade av alla som fanns där ute längs banan. Aja vi hejade på andra deltagare i alla fall.
Efteråt körde hem och först inom donken för lite välbehövlig mat och sedan inom maxi för mat till kvällen. Annika&Mattias, Ida&Anton kom till oss för mat, vin och spel.
Supermysig kväll med alla som var med.
Tack för en häftig dag och kväll!❤

Kommentera här: