0

Trädklättring och vildsvin

Brunch med grillad korv vid eldstaden och vi bestämde att vi skulle stanna kvar. Packade ryggsäckarna och begav oss ut på äventyr, eller egentligen skulle titta efter vildsvin. Perfekt tillfälle att vandra med mina kängor.
 
 
 
Lediga och jättemysigt tre fd galtar.
Pauser behövs när man går långt
Visst är han fin och söt
 
 
 
 
 
Hittade ett perfekt klätterträd och gör man det måste man klättra upp!
Chansade igenom skog och myr att vi skulle komma till ett ställe som vi kände igen. Det gjorde vi till slut och jag vet vem som hade rätt var vi kom fram och vilka hus som var vilka...
Gick inom och kramade om Paola&Morgan som hade event. Senare på kvällen kom de båda bort till oss. Som den goda värdinna jag är la på jag mig på soffan då, och somnade...
Vi tror att vi gick 8-9km(olika bud från våra appar) och mina kängor är superbra! Känns gott inför Kebenekaise.

Kommentera här: