0

Återhämtning

Resten av helgen satt jag i soffan, nästan i alla fall. Nja jag var ute och gick en runda på lördagmorgon. Skulle läsa KBT-litteraturen men helt ärligt var jag så trött att jag inte orkade ens det. Kollade kalendern och såg att jag hade jobbat 15 dagar i sträck (och det är ju sällan bara någon timme bara utan det är Heldagar jag jobbar), så någonstans kan jag själv förstå att jag behöver vila och återhämtning. Tur att jag trivs att vara på klubben...
Lunch med Lucas som hade samling här innan de var ute i Kvidinge för att sälja larm. Christer kom hem och fortsatte till Poppe för att spela kort med killarna. Pernilla kom hit och drack te innan hon hämtade hem Mark. Söndageftermiddag gick Christer och jag en runda i 
Prästamarken
Plockade löv till en krans kanske...
Bortom Jönsson en liten sväng  sen hem och åt kvällsmat.

Kommentera här: