0

Klabb

Kom ut på morgon pw men sen gick det inte mer. Vaknade och så fort jag öppnade ögonen så snurrade hela rummet medan jag fortfarande låg kvar i sängen- jättemärkligt (och läskigt) och inget jag varit med om innan! Snurrningarna kom lite då och då men avtog under dagen och på kvällen var de helt borta igen. 
In till klubben och höll seniorpass för Amalia. Hem och väckte Lucas, fixade med mat och annat sen tillbaka till klubben. Hittade dessa två i cagen, men de ville inte vara med på lunchpasset
 
Men det var där andra som ville!
 
Fyllde på i varumaskinen, städade och fixade under eftermiddag och kväll.
Mycket klabb med olika abonnemang under hela kvällen och det tar sån energi och tid att hitta problemmen. Hemma vid 20.30 och gjorde lite kvällsmat till mig och Christer(han fick ett kokt ägg!)
Ser fram emot när jag har regelbundna arbetstider och inga kvällstider igen. Var och när den blir! 🤸‍♀️
 

Kommentera här: