0

vecka 44

Vecka 44, alltså några veckor att skriva ikapp. Det går i ett, det går fort, det är mest roligt !
Vecka 44 höstlovsveckan för de med yngre barn. Också Halloweenvecka på NordicWellness
Pyntade och gjodre det spöklikt/mysigt runt om på klubben.
Sprungit lite på vårt löpband
Packat Goodiebags till medlemmarna på klubben.
Har försökt och vända bilden i datorn, men lyckas inte. En härlig bild över Rönn å, solig, disig morgon.
 
 
Utklädda instruktörer
och deltagare!  Underbart!
 
Så kom frosten en morgon
Möte i Ramlösa på onsdagen men "The Trip" som lunch-pass. Häftigt och jag kommer göra det igen när jag får tillfälle. The Trip cyklar du med en stor skärm som visar landskap eller fantasivärldar framför dig med cykelvägar. Jag kom ju någonstans när jag satt på cykeln, till skillnad när jag sitter i ett mörkt rum och själv ska behöva föreställa sig en backe - inget jag kan under tiden jag cyklar!
Riktigt häftigt så jag rekomenderar dig att prova om du får möjlghet!
Torsdagsmorgon =simning i Klippan men innan dess...
Vägning och så nöjd med mig själv! Tog ledigt på eftermiddagen och körde för att handla mat.
Hemma för att laga till maten till helgen. -Kolaps! Ja, eller kalops!
Och ingefärashots!
Fredag med yoga
Senior-pass i cagen och till sist HIIT på lunchen. Direkt efter det körde jag hem och gjorde mig i ordning för att tillsammans med Christer till stugan. Camper familjen och Johansson-familjen var redan på plats däruppe.
Inte mycket fotande på fredagen, men Ida,&Anton, Dana&Emil och till sist Rasmus och Tristan kom upp på eftrmiddagen/kvällen, Tyvärr inte Karro. Kalopsen till kvällsmat. Lekar och massor av skratt
Så va vi redo för svamp och kill/tjej-kampen. Alltså vilket gäng vi är!!
Och med svamp där var i skogen !  Hur mycket som helst - galet mycket!
Spindeltårtan som jag glömde kvällen innan
Inne på lunchen och fick en god soppa av Tina & Rasmus. Arlind kom på eftermiddagen och följde med oss på svamp-skövlingen 
 
Stora fina trattkantareller och mängder av dem!
 
 

Kommentera här: