0

Fredag mot ledighet!

Gomorron!
Förra veckans fredag kommer här. 
Eftermirgonrunda så var det morgonyoga som vanligt.
Crosscage med seniorerna
Bra jobbat, som vanligt! Yoga med dem, städa och ett HIIT-pass på lunchen i salen. Lucas kom och tog tag i repan tillsammans med Arlind. Dana och jag gick ner i cagen och körde ett pass som hon satt ihop.
Vi två körde järnet i 37min 20 sek
Tufft men sjukt nöjda efteråt. När man kör själv så blir det lite tuffare och det fuskas inte mycket, djupare knäböj, högre kast med medicinbollen, hela vägen med burpees, tyngre stång på axelpress...
Körde hem duscha, blev bjuden på sallad av Emil och Dana som skulle ut. Lucas jobbade och Christer spelade kort med killarna i Hässleholm. Dana och Emil fortsatte på någon fest. Jag somnade gott, men blev väckt av Lucas som ringde ett par gånger från någon fest i Klippan. När Christer landat i sängen så fick jag ge mig ut och hämta Lucas och Linnea i Klippan. Inte alls nöjd med dem!
Svårt att somna om
 

Kommentera här: