0

Lucas 19år

Torsdag morgon, fick ta i för att komma upp i bra tid men jag kom och jag kom ut på pw. Körde till Klippan för att 
Simma! Snygga påsar efter simglasögonen. Äntligen där igen! Bara 750m, det var allt jag hann( men jobbade lite med att boka Christos till tv- apparaterna). Köpte bullar som jag tog hem till killarna
Lucas vår minsting som fyllde 19 år!!
Åt min frukost och körde för att hämta Emmily i Hyllinge och vidare till Väla för PC-möte
Passade på att sitta i massagestolen direkt på morgonen. Nja långt ifrån den fysiska känslan av annan människa.Men...
Härlig utsikt( handymännen som jobbade!) Efter möte tog några av oss lunch på Väla.
Caesarsallad utan bröd och sås
Potatis och jag försökte bli av med smör och krydda.
Tillbaka, blev så bra med nya färgen bakom receptionen. Körde hem , fuskade för jag satt hemma en stund och arbetade, bytte till träningskläder sedan vidare till Klippan för BodyCombat 81 med Claudio. Åt hemma med Christer efteråt.

Kommentera här: