0

Probrands

Det blev ett pass combat81, och jag satte en del och en del får jag träna mer på... Men vilket bra pass det är! Genomsvettig och den lyckliga känslan efteråt!
Fredagens tidiga men halverade morgonrundan innan....
Morgonyogan
Följt av...
Seniorpasset
Och avslutas med....
Lunch-HIIT
Fick leverans en del produkter till klubben.
Det här kom förvisso i onsdags, men jag gillar det och gillar framför allt  deras chips.
Jodå och lite mindre fett, mer fiber och protein.(köpte hem en påse att bjuda på och jag smakade några själv också trots luciaformen2019)
 
 
Men äntligen fick jag in kodlås, som varit restade på lager en längre tid nu.
Den nya snygga sportbagen. Jag kan omöjligt behöva fler men är bra sugen på denna.
Du har väl köpt biljett till vår medlemsfest den 25/10 på Harrys!
Hade hoppats på att komma hem  vid 14.30, men klockan hann bli 17 innan jag blev avlöst och körde från jobbet. Snabbt hem och lagade Italiensk sallad, bakade foccacia, städade toaletter och dammade av vissa delar i huset.... fy va vi har rörigt och städat nu, men det var inte därför vi hade gäster på kvällen , utan...
Vi planerade nästa års 13-aftonfest! Jag lovar den kommer bli något utöver det vanliga, och kommer att kommas ihåg lång tid framöver om allt klaffar och gästerna som blir bjudna kommer!
Längtar redan dit. Och som  Christer sa: -Tänk att ha årets fest redan fem dagar in på året! 
 

Kommentera här: