0

Pytt vid gölen

Medan sov på morgonen tog jag mig en lite pw. Körde Lucas till klubben , där han skulle jobba. När Christer vaknat körde vi till stugan(inom Mellbystrand och handla de frukost och ljung.)
Visst är det vackert!
Gick ner till gölen där Morgan och Mario höll på att fiska och laga lunch.
Pyttipanna
 
Om du zomar allt vad det går det du en stor flock med tranor som flyttade neråt till varmare bredgrader
 
Sedan gick  Christer, B-M och jag på svampjakt
 
Jodå vi hittade många fina!
Blev bjudna på kräftor till förrätt av B-M &Per.
Åt varmrätt en nere i köket för det blev rätt kallt uppe i uterummet. Inte en droppe vin, ingen sås, ingen ost. Nöjd med mig själv... och jag tyckte inte ens att det var jobbigt!
Jag gick och la mig vid 22. Christer kom in nån timme senare. Biliknande.

Kommentera här: