0

Beijing8

När jag fått in det jag skulle , tagit en pn, så gick jag ut i trädgården för att
Ta bort/flytta dessa. Lavendel i massor!
Planterade/sådde stockrosor där i stället. Hoppas att de kommer upp och hoppas det är många svarta.
Christer o h jag fixade till oss och körde in till stan. Ungdomarna hade förfest här.
Vi hade tänkt äta sushi men det var fullt överallt utom på Beijing8
Tomt, ingen bra reklam.
Men vi chansade
Lite dumpling, jasminris, broccoli och Bao. Positivt överraskad och det är det vi kommer föredra i fortsättningen.
Vitlöksångad broccoli -sååå gott!
Bao - också mycket gott!
Väldigt fräscht, man kändes sig lätt efteråt och inte tung som efter en måltid med kött. Så jäkla gott.  Kan verkligen rekommendera det. 
Fick med dessa rabattkoden. 2för1
Säg till om ni vill prova det, så får det.(det var inte dyrt i heller).
Vi skyndade därifrån till bion där vi såg
Ad Astra,
Segare film får man leta efter och att vi inte somnade är ett under! 
Körde besvikna hem och på oss. Dana ringde vid 04 och Christer körde och hämtade ett gäng i Hbg. Jag fick sova vidare.
 

Kommentera här: