0

Dammsugare

En väldigt trött morgon, men när jag samlat ihop tillräckligt med kraft så körde jag till Klippan för att hämta dammsugaren som var lånad i Åstorp. Körde till Åstorp för fixa lite lappar från Billes och lite annat där. Litet jobb bara att ta sig in i datorn, så jag fick ringa efter hjälp. Behöll dammsugaren till Klippan när Åstorp redan hade en ny ordentlig medan vi har en liten gammal och sliten. Tillbaka till Klippan, där Matilda stod i repan. Fixade med en massa hela tiden och helt plötsligt var kl.20.15 och det var dags för yoga!
En timme med ett gäng härliga tjejer och efteråt tömde jag sopor och fyllde på papper innan jag gjorde dagsavslutet . Fixade och förberedde till morgondagen som kommer bli ännu mer aktiv och fullsatt. ..men rolig!
Born To Move på söndag i Klippan 15.00!

Kommentera här: