0

Elsa

 Tidig morgonrundan innan
 Frukost som idag var filmjölk jordgubbar och kanel, innan
 jag körde till Klippan för
 Morgonyoga
Tvätt och städ innan
 Seniorpasset
Några av deltagarna på lunchpasset som var HIIT30.
 Köpte en bukett blommor till kvällens värdinna, när jag slutat jobba och Lucas tagit över repan. Hem och fixa innan jag körde till Åstorp för att
 Sola. Blekare än blekaste just nu så det behövs färg för jag ska känna mig piggare med mig själv. Fortsatte till Väla för att dansa
 Shbam. Ensam i sälen men så skönt att få sträcka ut, få upp pulsen och röra mig till  musik.
Duschade,klädde och sminkade mig där.
Hem, hämtade Christer körde till Ljungbyhed och hämtade upp Marie Waak och körde oss till Röstånga.
Hem till Martina &Mats. Patrik var sjuk, Maria & Johan firade födelsedag  någonstans.
Helt underbart hus! Så mycket prylar, nästan som ett museum. Jag hade inte klarat att bo där en vecka!
Kantarellsoppa till förrätt (ingår inte i mitt kostschema!)
Christer i läsglasögon från 20-talet.
Och underbara Elsa! Den bredaste hund jag träffat! Men så kelig och mysig!
Vi fick bestämt och obestämt en massa flera gånger under kvällen . 13aftonfesten 2020 kommer bli asgrym! 
Kaffe och kaka som jag mer tittade än åt på (Ja den ingår inte i heller i kostschemat)

Trevlig kväll med mycket diskussioner. Jag körde hem oss tre o h jag gick rakt upp och på mig. En dag i morgon också.

Kommentera här: