0

Full fart genom dagen

Jo det blev mycket jobb, men roligt hela tiden! Först seniorpass i Åstorp
11 stationer som det gick mellan runt om i gym och sal.
Trötta och nöjda!
Städade över cagen där för det var alldeles för rörigt där. Borde dammsugit men det fanns där inte tid till. Snabbt till Klippan och fixade snabbfika till seniorerna där.
In till salong Beauty nails
Resultatet och jag är nöjd!
Gick snabbt bort till bokhandeln för att köpa olika pennor och kritor. Dels till crosscage-tavlan, men också en att fylla i prislapparna i nya selecta-maskinen.
Städade Kardioplan, kom halvvägs när det var dags för Lunch-Cage 30. 
Ett nytt upplägg(för mig i alla fall)
Fyra tuffa tjejer som höll högt tempo hela vägen. Så grymma!
Fortsatte att städa klart. Körde till Åstorp för att kolla fler maskiner, avtalskoll. Öppnade repan i Klippan kl15.30. En praktikant från gymnasiet ska vara hos oss i 5 veckor nu och startade idag. Högt tempo i repan hela eftermiddagen och kvällen, dessutom ett BRP som fick spel mellan varven så några omstartningar blev det under kvällen.. Fick i mig keso och tonfisk som hastigast när det var lite lugnare. Slutade 20.22 då var vi trötta(jag var fortfarande lite speedad) både Fredrik och jag. Skjutsade hem F. innan jag körde hem(och var med i någon telefonundersökning under tiden) och åt två kokta ägg och några cashewnötter.

Kommentera här: