0

Goodie bags

Torsdag som skulle vara med simning på morgonen, men det blev bara en pw .
Köpte 10- kort på badhuset innan jag började jobba bara för att komma i gång med det på  något vis.Laddar för det nästa vecka.
 Lite städ men mest kontorsarbete innan jag körde till Helsingborg och Ramlösa. Snabbt inom Väla och köpte en bakad potatis utan allt, förutom sallad, räkor, rom och ägg.
Kunde varit godare, men jag följde inte heller mitt kostprogram som jag skulle i heller. Mitt uppdrag inför Eventet på lördag var att sätta ihop goodie bags och...
Tadaa! 60st klara på en timme. Tankade och 
Tvättade bilen.
Snabbhandlade på maxi hem och lämna det.
Massor av tomater på gång på uteplatsen hemma.
Några mogna 
Körde vidare till Klippan och höll sista combat80. Lite jobb blir det ju närhelst jag är på klubben. Hem, duscha, åt och sov.
 

Kommentera här: