0

musmatta

Morgonrunda 
Var i Klippan hos kiroprakter och kollade min rygg som gör ont och har gjort i flera veckor nu. Känner att det inte sitter i musklerna utan i skelettet. Ochmycket riktigt var det kotorna eller rättare sagt en disk mellan kota 4 och 5 som bråkar med mig. Inte för jag har för lite muskler, för jag tillräckligt i ryggen, utan för jag e gammal!!!  Så fräckt!... Fast sant. Kan inte träna upp det alltså utan undvika att göra utfall, knäböj, magövningar  och annat som kan göra ont.
Själv tror jag att det har mycket att göra att jag blivit för tung och gå upp i vikt och att det satt sig på sämre ställen för mig.
Inget spring och oväder gjorde att jag inte kom ut i skogen på promenad iheller.
Körde och jobba i Klippan, fick leverans av drycker, bars och olika vassle/kasein. 
ny musmatta också så vi slipper Lucas gamla zelda-matta.
Jobbade till 20 höll yoga i en timme och sedan stängde jag ner allt och körde hem
 

Kommentera här: