0

#refitness

Det gick bra igår, men inte så bra som jag skulle vilja...
Jag höll ett tufft cirkelpass för seniorerna i Åstorp. Presenterade Emmily (nya PCn och seniorledare)för dem. Körde hem och lagade matlådor till mig och Lucas.
Ris,kyckling och lax, broccoli, haricots verts. Mat som passar mig! Min ursprungliga plan var att själv få in en timmes träning på gymmet innan jag skulle jobba, fast den timmen blev i köket i stället.
Körde till Klippan började städa under löpbanden och på löpbanden. Jordgubbs-Proteinshake och några cashewnötter slängde jag i mig efter städ men innan pass. 12.15 Crosscage som lunchpass med fyra tuffa tjejer!
Uppställningen! 
Jag stod vid tavlan och satte markeringar efter varje utförd övning och tjoade såklart!
Trötta svettiga, men som ni ser glada och nöjda! 💪
Lunchade med Dana efteråt (min matlåda och fryst maträtt till Dana)
Städade toaletterna fyllde på papper (tomt i en del behållare...) och tömde sopor. Körde till Åstorp och tog emot drickaleverans (beställningen som gjordes 15aug!), satte in det på kontoret och tillbaka till Klippan och öppnade upp repan 45min senare än utsatt tid.
Åstorps repa
Placerade ut handdukar i C-salen, gick och hämtade klädleverans på Ica, la in i BRP. Sen började tränande medlemmar strömma in och kvällen flöt på. Stängde ner 20, slutade 20.15. Kvarg med jordgubbar på kvällen. Körde hem till en ensam Christer. Kändes verkligen tråkigt att komma hem sent igen, vetskapen om att det blir ännu senare i morgon och varje tisdag framöver gör det inte bättre. Är SÅ trött på att jobba kvällar, vill verkligen vara hemma och göra saker tillsammans med Christer nu. När jag sedan gör saker med jobbet var och varannan helg gör det ännu jobbigare. MEN jag ser ett slut på det och kommer att stå ut.
När jag väl är hemma så är jag så trött och tid för återhämtning så knapp att garderobsproblemet inte blir löst i heller. Dvs. Lucas rum måste storstädas, sakerna som är inslängda i Rasmus rum måste flyttas över. Rasmus garderober ska tömmas och städas sedan ska Christers kläder flyttas in dit medan mina ska hängas upp i vårt sovrum(där Christers hänger nu). Det krävs tid och ork...
Hoppas och planen är att vi ska göra klart det i helgen, när jag inte jobbar, alltså mellan 14 lördag till 14 söndag.
 
#refitness #luciaformen2019 Dag1
78.8 kg, 83cm midja (blä!)
Ätit allt utom kvällsmat för det glömdes bort på jobbet), och jag missade den träningen, fast jag rörde mig hela dagen ändå.
Jag är nöjd och ser en ljus framtid!😄❤

Kommentera här: