0

Skog!

Samma vikt som igår, men det får väl vara ok när jag inte rör mig mer. Det blev att jag verkligen kom ut min mil på morgonen.
Disigt och vackert
Ner om grusgravarna.
När jag kommit hem och ätit frukost körde Christer och jag för att hämta Poppe för en liten svamparunda!
 
Vackert och skönt med skogen, fast inte mycket till svamp...
Många ställen där det var på gång men inga riktigt stora.
Mängder med hjortar!
Tillbaka hem och duschade till mig. Hem till B-M & Per som bjöd på kålpudding till lunch. Därifrån körde jag direkt till jobbet. Dammsuga Cage, fria vikter och trägolvet. Dammsuga och svabba cykelsalen. Sen kom Arlind o h vi gick igenom städ av omklädningsrum och toaletter. Visade repan och beskrev vårt företag och varför det är så kul att jobba där. Tyvärr fortfarande bara en på BTM. Men desto fler på yogan. Dana &Emil kom och lånade Christers bil till IKEA och sedan lämnade de den igen. Visade Arlind hur man slår ut kassa och sedan gick vi hem.
 
Kvarg till kvällsmat en film, dagbok, KBT och sen släckte jag ljuset!

Kommentera här: