0

MonkeyBar

Lucas körde som vanligt tidigt till sitt jobb. Christer och Rasmus åkte tillsammans till stan och jag fick sagt hejdå och lycka till till dem båda innan. Rasmus skulle in som vittne på en rättegång och Christer skulle flyga till Ryssland och Moskva.
Jag körde till Hyllinge och hämtade upp Emmily och körde vidare till Väla klubben,
Helsingborgs företagsgrupp hade träff där och vi skulle hjälpa till-.
Nytt personligt mål satt för mig: Denna gången ska jag gå handgång genom till slutet av April. Vår i Klippan som har två upphöjningar, ska jag klara av hela innan den sista helgen i Februari, men denna med fem upphöjningar ska jag då klara av i April
 
Presentation av Nellie, Anna, Cassandra och Susanne och miniföreläsning om målsättning av PT-Rasmus. 
Körde Emmily till Åstorpsklubben och själv körde jag hem och satte mig för att arbeta en stund innan det var dags att åka till Klippan för att hålla combat. Duscha och satt och prataen liten stund med Rasmus. Det hade gått bra för honom under rättegången. Christer hade landat och skicade rapporter från Moskva.

Kommentera här: