0

Nyårsafton

Receptionen mellan 8-12, inventering mellan 12.15-16.15 sen var jag trött i huvudet!
En liten kollerunda i gymmet innan jag körde hem. Christer och Karro hade gjort fint och lagat mat hela dagen, jag tänker att Rasmus också hjälpte till med något.. Jag dukade sedan hann jag inte mycket mer än klä om tills våra gäster kom.
Väntechampange brukar vi inte dricka men så blev det en kväll som denna
 Denna champangen var ny för oss och som vi fått av Rasmus & Karolina - väldigt god!
 Dukningen blev såhär denna gången, hittade gröna blad i trädgården från kaprifol
Karro gjorde blinier med smetana och löjrom till oss och de var riktigt goda 
God hummersallad som förrätt nr två
      
 Potatis, vildsvinsstek och rödvinssås                     
 som huvudrätt - supergott även det!
Hela härliga sällskapet! 💖
 
Skratt, lekar, god mat och dryck och trevligt sällskap - kan bara bli bäst!
 Sänder en tacksamhetstanke for att det inte smällts några smällare veckrona innan och efter nyår som det brukar. Under själva 12-slaget var det STOR skillnad, väldigt få var ute för att smälla, men några för att titta. Vi hade inte en enda! Skönt för djuren, för miljön(inte bara alla avgaserna som blir just när det smälls utan även allt skräp som folk inte har vett att plocka undan efter sig!) och för plånböckerna! Ja, jag mår bra av detta!
 
GOTT NYTT TILL ER ALLA!

Kommentera här: