0

Ofläkt

Blåsigt och tråkigt väder, dessutom trött så ingen morgonpromenad utan körde till jobbet för att städa innan det var dags att hålla seniorpass för Amalia.
Vilket gäng!!
Dammsuga cagen innan det var dags för nästa pass
Lunchpass i just cagen.
Snabblunch innan jag dammsuga under och runt löpbanden och kardioplan.
Öppnade repan, fyllde på Selecta, räknade av och förde in i BRP.
Fullt ös och flera nya medlemmar kom in och tecknade abonnemang - kul!
Men de sista timmarna står jag mest och fryser trots träningsbyxor (som långkalsonger)under långbyxorna , dubbla tröjor, jacka och halsduk. Försök med jumping jacks med jämna mellanrum, men det blir så kallt varje gång dörren öppnas (och det vill jag ju att den ska!).
Förra vintern hade vi en fläkt men det torkade ut luften och jag kommer ihåg hur dålig luft och hur jag mådde av den så den vill jag inte ha där. Försöker dricka varmt och hänga vid elementet så jag står ut. Skönt att stänga ner klockan 20,slå ut kassan och köra hem till Lucas (Christer va "ute" med arbetskolleger). Drack te, och åt chiakakor under filten tills Christer kom hem. 

Kommentera här: