0

Spontan lunchdate

Karolina fyller 25 år idag!  Stort grattis min kära svärdotter! 💖 💖
 
Satt hemma och arbetade på datorn under förmiddagen. Klockan 11 körde jag till Åstorp och hämtade upp Emmily och MagnusWidell. Körde till Väla där vi mötte upp (en del av)våra kolleger för en lunchträff i restaurangen. 
Det blev wok för mig
Så mycket skratt när vi är tillsammans!
Efteråt var var Emmily och jag på ikea för att handla till klubben.
Kaffesugna som vi var så vi började med att fika RAW - inte så gott som jag kom ihåg det...
 
toalettspegel till damernas
lite allt möjligt smått och gott.
Lämnade av Emmily på klubben i Åstorp. Körde tillbaka till Hyllinge för att köpa mat till helgen. Fick ihop nästan allt, resten får jag be Christer fixa i morgon eftermiddag.
Körde hem packade upp och åt laddade om och körde till klubben med sakerna som skulle dit och höll ett combat-pass. Hampus (från Åstorp) och Ahmed (som gick vso) arbetade där och jag är tacksam för jag slapp en kväll i receptionen! 

Kommentera här: