0

Vila

Hde kommit överrens med fastighetsskötaren i huset där gymmet ligger att jag skulle prova att gå ner i tvättstugan innan klockan 06... det gick inte. Men jag var i god tid till passet i alla fall!
10 deltagare som kommer klockan 06 för att vara med och väcka sina kroppar med mjuk yoga! Underbart!
Städ och fix, Seniorpass - 9 deltagare där och också en ökning!
Lunch-HIIT även där var det 10 deltagare, så jäkla roligt!
 
Städ och fix till 15, då jag körde hem och hade bestämt mig för att vila innan jag skulle börja städa huset. Men helt ärligt var det inte mycket jag gjorde innan jag hamnade...
...i soffan, och kom inte vidare förrän det var dags att ta mig upp till sängen.
Snart så har jag normala arbetstider och kan ha ett normalt privatliv med ledighet och fritid! Yey!  Hade kontakt med Christer under kvällen och jag tror att det blir ett inlägg med bara bilder från Ryssland.

Kommentera här: