0

VR

Klockan 08 var jag på jobbet igen gjorde kaffe, städade och hade koll i receptionen fram till 12.15 när jag slutade. Körde till Storköpet och handlade frukost till morgondagen. Åt lunch med Christer hemma och hade sällskap med Dana som var hemma en stund. Bestämde oss för att köra upp och gå på åsen alla tre.
 6km på 60min, riktigt skönt! #gamlatalesätt  #femtikillimeterivecka
Körde hem och plocka fram strykbrädan till tv-rummet där den får stå tills jag är klar med stryktvätten. Duschade och gjorde oss redo för kvällen. 
Hämtade upp Dana & Emil (och deras cyklar) i Slättåkra och körde till Skräddarehuset och Annika & Mattias.
Ingredienser till morgondagens frukost (tillsammans med fördrink)
 
8:de försöket gick det att vända rätt bilden!  KalkonFajitas jättegott!
Sedan var det dags att prova dem.... de nya VRglasögonen!
 Dana var först av oss
 Där står jag och glor rätt in i väggen....
Han är inte på samma ställe som de andra...
Riktigt roligt och häftigt. Jag var nere i hajburen och spelade med en liten "hejhej-gubbe"
Blev några "äpplekaka" senare på kvällen.
 💗
Tack Annika och Mattias (ja, tack till er andra fem också för trevligt sällskap!) för allt!

Kommentera här: