0

Röstånga

Har haft svårt att sova under natten...
När jag gick upp upptäckte vi fler skrapsår,blåmärken
och annat kul på kroppen efter min vurpa.

Blogga lite och sedan körde Jonna,Dana och jag till Höganäs
för att kolla P10 när de spelade fotbollsmatch.
Körde fel och kom nästan rätt precis när matchen var slut...
Hem igen och gjorde oss i ordning för födelsefirande i Röstånga.

Smedjan, där syster min bor(med på bilden pappas bil,hunden Lisa &barn)

coola trettonåringar
Satte på oss ryggsäckar och begav oss till Odensjön

Det är så vackert!

på vandring

verkligen sagolikt!

Pastasallad - såå god, med mycket rosmarin !

en sliten man

det badades friskt!

alla badade inte

ett, två, tre...

alla utom Lucas hoppade i

efter det kom tre "bomben"

Sen gick vi tillbaka

för att äta världens godaste tårta! Tinas är klart bäst!

kaffe

Det var Tito vi firade

Nu är jag nära sängen, hoppas ni har haft en bra söndag!

Puss puss  L8

Kommentera här: