0

Trög arbetsdag, men bra dag i övrigt

Någon  dag, någon annan dag, sen...
ska jag sova ut och ligga kvar i sängen
fastän jag är vaken!
 Äh, just det kommer väl inte till att hända,
Men snart måste jag ta igen timmarna jag missar
på något vis, för jag förstår faktiskt inte själv att
jag inte är mer trött...

Det skrev jag i morse innan jobbet.
Så ännu en morgon var jag uppe tidigt,
och hade en halvdag på jobbet, problemet var jag
egentligen hade max en halvtimmes jobb under hela arbetspasset!
Fick skrapa ihop att göra från de andra, vilket gör mej jättetrött!
Alltså, jag vill ju jobba och är där inget att göra
så har jag alldeles för mycket ogjort hemma...


   

 
Lucas hade underhållning för övriga familjen under dagen

Körde och tankade Christers bil med både bensin och gas
efter jobbet. Hem och åt en taco...
Bort till gymmet för att massera, hem direkt och la mej på spikmattan.
Christer och ungarna var på Väla för att inhandla lite eletronik.

Det behövdes verkligen en ny telefon i vårt hus
Jag "blev väckt" på spikmattan av Poppe som lämnade ett brev till lördag.
Rasmus C kom för att hämta barnstolen, Christer och ungarna
kom hem och då ringde min mobil.
Detta händer, men väldigt väldigt sällan: jag hade missat att
skriva upp en massagetid och kunden stod utanför och väntade.
De roliga i eländet var att jag precis innan blev erbjuden
en öl av Christer och jag tog emot den med ett
-Känns som jag glömt bort något, jag skulle göra något mer i kväll.
Så det blev ingen öl just då, men efter massagen fick jag
ett glas vin till den grillade fisken och  ugns-rotfrukter.
Bestämde oss för att hälsa på Britt-Mari och Per länge sedan vi/jag var där.

deras fina damm

Gick dit tillsammans hela familjen.
Drack en öl där och pratade en stund innan vi gick hem,
jag kände att krashningen var nära.

nöjd med min bild på monumentet och la Luna

Från gårdagen

foto
 från CharlottePerrellis blogg. Vi stod längst bak,
 jag har grön-gula kläder på mej och klappar vilt!

Nu är jag mer än redo för sängen, för nu är jag trött på riktigt !
Ha det gott och dröm sött!  L8

Kommentera här: