1

Gårdagen...

Efter jobbet igår körde jag och köpte  mat
till min kräsna hund (visade sej att detta dög inte iheller!)
Hamnade i tvättstugan, när jag kommit hem
sen iväg på utvecklingssamtal med Lucas. Klarar sej bra!
Bytade barn i bilen och körde med Dana på fotbollsmatch.

Tuff match, de var duktiga men de andra var bättre,
så de förlorade med 3-0 mot NorraVram.

Hemma igen åt Dana och jag nudelsoppa(?),
en runda med Tekla och sedan somnade jag!
Kan inte skryta med för mycket energi längre,
jag har precis så jag klarar mej, hade verkligen behövt en
skopa till för att klara av allt jag vill hinna med för tillfället.

Min högsta önskan just nu är att om världen
stått still en vecka (eller två), så jag hade kunnat få undan allt jag vill:
sortera upp saker och papper, storstäda huset!,
få ordning på gymet - välja maskiner och städa överallt där.
Det kommer ju aldrig att hända, så allt får bli
litta halvdant ett tag till tror jag...

"Fokusera på dina styrkor och hitta ett sätt att
komma runt eller förbi dina svagheter"

Jag(och resten av familjen) mår bra och har kul, vad är viktigare än det?

Ha det gott  L8

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Prov med att hälla i lite vatten och blanda i leverpastej i maten, vattnet löser upp pastejen så den hamnar överrallt!! Funkade kanon på Kim!!

Kommentera här: