0

En solig måndag

Lillkillen ramla igår och skar upp vid tummen,
blev ordentligt omplåstrad innan de skulle sova i tält 
de fyra yngre.

det gjorde ont oxå...
Smög förbi tältet i morse för att inte väcka de tre som var kvar där.
Jag började med att massera hela förmiddagen på mom, barnen kom inom
för de fick inte gå till badet innan jag kollat såret.
De hann äta middag innan de stack dit.

coola killar...

söta flickor...
Dana och Jolina, man skymtar Cornelia i bakgrunden

Körde till Åstorp och införskaffa 1:a förband, kompresser, tejp, plåster
bäst att vara beredd - sommaren har precis börjat ju !

Bort till mom igen för att vända en dörr och sätta dit de nya handtryckena.

Äntligen, nöjd med mitt arbete!

Sedan var det dags för min första runda i Prästamarken, träning inför 
milen i augusti. Det gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra ,
fastän Rasmus hade snott mina  löparskor till jobbet idag! 


den här superduktige killen tog Simborgarmärket idag!

Underbar dag !  Ha de    L8

Kommentera här: