0

Grå, men trevlig dag!

En bra dag !
Jobbade i Ä-holm till 14, hem,
skickade iväg några mail, 10 min på spikmattan.

Lastade bilen med dammsugare, rena handdukar,
blommor lite annat. Bort till mom rulla handdukar,
dammsuga, masserade, dammsuga, rulla handukar,
masserade igen,dammsuga klart.

Hem och bytade om till träningskläder, tillbaka och höll
ett skumboxpass, kändes hur bra som helst idag !
Christer och Tekla sprang Tomarpsrundan ikväll, skönt för dem.
På tal om att springa så blev jag anmäld till ett "löplopp" senare i sommar,
det blev inte 5km som jag tyckte räckte utan 1 mil
som jag aldrig sprungit förr... Snacka om att behöva hårdträna !
Jag har tio veckor på mej så det borde jag väl klara, väl?

Tjejerna är på väg till ElinM där de ska ha sovis i natt.

mycket som ska packas för en natt!
Nu ska jag krypa ner i sängen, ska upp tidigt i morgon och
ännu en lång härlig dag väntar!

vi ses i skuggan av marshallen  L8

Kommentera här: