2

möte, på möte, på möte...

Hemma i Kvidinge fick killarna nästan hoppa av bilen i farten,
(blev ju ändå sena pga vägarbete!) utanför banken.
Dana och jag fortsatte till Fridslätt för att hämta upp Emmy,
sedan Jonna och till sist Rosanna. Innebandyträning i Åstorp.
När de var lämnade kom Christer och jag hem samtidigt.
Korv stroganoff till kvällsmat (alltid Christer som gör den).
Sedan åkte jag på "möte", och snart kan jag skriva om vad, inte än.
Kan däremot bjuda på en liten bild


ser inte så mycket ut...

eller två


det kommer att bli bättre!

Hann precis hämta hem tjejerna efter fotbollsträning och spelarmöte.
Tekla fick sin runda och sedan hade jag och Christer oxå ett litet möte.

Tack och gonatt !  L8

Kommentarer:

1 marie:

skriven

Jag kan säga att jag är nådigt nyfiken vad du ska hitta på



Kram Marie

2 Eva:

skriven

Jag tycker det känns som om jag känner igen den lokalen ;)

Kommentera här: