0

Kontrakt med mej själv

Christer ringde hem och sa gomorron, Lucas svarade:
-E du på jobbet? Christer förklarade att han var ute och reste
och gjorde kundbesök. - Jaha jag trodde du var ute och sålde pinnar! sa Lucas.
Har inte full koll på omgivningen alltid...

Alla barnen har kommit iväg till skolan, Tekla har fått Tomarpsrundan, tvätten är igång.
Ska träna in ännu en combatlåt, för jag ska vika för Martina ikväll, som är sjuk.

Man får den här känslan ute idag:

kallt,hög torr luft, solen skiner-underbart!


Hittade en bra sak i mina "gömmor", titta gärna på den, fyll ännu heller i den !
Ibland behöver vi stanna upp och fundera, njuta av det vi har, och drömma om något vi saknar.

 

Kontrakt med mig själv:
1. Tre saker jag lovar mig själv att jag ska göra inom ett år:

2. Dessa egenskaper tänker jag utveckla inom ett år:
3. Tre roliga saker jag vill ska inträffa i mitt liv inom ett år:

4. Så skulle jag vilja ha det på jobbet (får gärna vara orealistiskt):

5. Om jag vore chef skulle jag (när det gäller mig själv):
6. Detta tar för mycket tid och det tänker jag ändra på:
7. Detta vill jag ägna mer tid år:

8. Detta vill jag lära mig mer om:
9. ”Måsten” jag tänker sluta med

Namn______________________ Datum_____________________


Hoppas du får en lika härlig dag som jag tänker ha !

Kram  L8

Kommentera här: