0

VSO nr 2

Packade in barn ,gardiner och rymdskeppet i bilen, körde inom
Carinas blommor för att köpa tulpaner och lite annat,
landade sedan på gymet.
Tjejerna fick i uppdrag att plocka ner vinrankorna...

Lucas hjälpte oxå till, eller var mest i vägen..

gammalt som ska bort

nytt kommer in
Det ska  bli så kul att komma igång, men jag vet hur enormt mycket arbete
det kräver så ibland önskar jag att jag kunde hoppa fram ett år.
Men slitet måste gås igenom.

När vi lämnat gymet, så stack jag till Ängelholm,
och gick vid sidan om en kvällstur oxå.
Jobbade bl.a med

de här två trevliga tjejerna (jag fick välja på att sätta in namn eller bild)

Lugn och skön kväll med trevligt sällskap. Fick en extra energikick av att vara där.
Man får så mycket tillbaka av de gamla,
kvällsturerna är speciellt mysiga när man nattar och stoppar om.
Ser fram emot ett halvår här igen!
Hemma igen tog jag kvällsrundan med Tekla och fastnade hos Inger
en stund. Tekla passa på att skrämma katter och samtidigt
dra upp min sträckning i lårmuskeln, inte så nöjd med henne,
för den hade nästa läkt nu. Ja, det får bli en extra stund på spikmattan i morgon,
för nu ska jag bara lägga mej!

Suss gott

L8

Kommentera här: