0

Söndagen

Slet tills rummet vars så gott som färdigt,
alltså Lucas rum.
Planen var att Annika tog hem Lucas till sej i Allarp
fredagskväll - vilket Lucas såklart ville -
sova över hos Anton? -Mer än gärna!
Christer målade om tak och väggar, Britt-Marie sydde
upp gardiner och klädde om stolen.
Klockan var över tolv när Annika,Cornelia och Anton kom och
lämnade Lucas. Den här underbara minen fick han han såg sitt rum

Han blev verkligen jätteglad

presenter lite varstans i rummet!

ingen riktig ordning än...

nytt sängöverkast och nya kuddar

i brosans knä

Cornelia,Annika och Anton

Lucas nya min som han har tränat på i skitmånga timmar!

Hann titta lite på F15 match, den slutade 0-0

Lämnade Lucas på Laserdome i Hbg  Rasmus S hade kalas där.
Efter jag lämnat honom så släppte jag av Rasmus vid Ramlösa, där
någonstans skulle han träna med sina kompisar.
Sedan körde jag till IKEA, köpte nya bokhyllor till Dana och Lucas,
lampor till Rasmus. och en del annat till gymmet såklart!
Hann inom Rusta och Harald nyborg för att leta handtrycke,
hittade till slut på biltema, vilket resulterade i att jag hämtade Lucas sist.
Fast enligt tiden jag fick så var jag där i god tid.
Skulle tagit sushi med mej hem - längtar efter det, men hittade ingenstans.
Snabbt hem sen för att hålla pass med ungdomarna.

Jag tog i för kung och fosterland!  Nädå så farligt var det inte.

Efter passe tog tog vi oss hem och delade på pizza (i dag igen!!!)
Satte oss och tittade på film efteråt: "Prince of Persia"
Mycket bra äventyrsfilm. Dana,Tekla och jag gick till gymmet för att släppa
 in min första solarie-kund i källaren. Hängde upp tvätt och städade lite .
Låset och släckte ner efter det.

 
Mycket trött, önskar alla en god natt!  L8

Kommentera här: