3

dubblepass

Efter städandet så masserade jag hela eftermiddagen
fram till kvällen. Hade direkt ett cirkelpass, vi bestämde oss
för att gå upp och gymma tillsammans.
Gick jättebra och det var väldigt kul att vara en grupp där.

ett gott gäng!
En liten stund senare var det dags för Jamda, tyvärr satt inte allt lika
bra idag som det gjorde för en vecka sen....
Pratade om det med min svåger innan på dagen, han hade lite skrivkramp
och sa att vissa dagar bara kommer det och det flyter på och andra dagar
är det bara stopp.Jag sa att vissa dagar tappar jag taktkänslan(???),
Andra dagar går det inte att skriva ordentligt.
Tror att det är kvar sen urminnes tider i våra kroppar, kanske att man
ska göra det man är bra på för dagen?! och vi ska ju lyssna till stor del på våra kroppar.
Fast inte när de säger att vi ska titta på tv...(för den fanns inte på stenåldern!!)

Efter sista passet gick jag och Jim igenom lite el-grejor och sen dök Nettan upp,
hade varit och kollat på Madaroarna - hon var helnöjd!
Jag förstår henne för de är hur bra som helst! 
När allt var klart körde jag hem med min packning, åt väldigt sen kvällsmat(22.30),
barnen sov redan, men jag hann växla några ord med min älskling,
innan vi stöp i säng.

Ha en fantastisk torsdag, njut,jobba och ha roligt!(glöm inte träna)

Puss och Kram       L8

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Ja du Lotta jag håller fullständigt med om att vissa dagar ska man inte jobba alls....Igår va en sån dag då saker som man gjort varje dag i 10 år plötsligt är helt bortblåsta ur hjärnan. Jag kallar det för Alzheimers light.Då är det skönt att gå och träna på kvällen hos dej och ha kul o glömma allt vad lastbilar heter :)Tufft var det med cirkelträningen på maskinerna igår och det har kännts i magmusklerna idag. Synd att inte fler har upptäckt din cirkelträning eftersom det är så bra för ryggen, nacken, magen m.m man känner verkligen att man har gjort framsteg på en månad och det gör att man blir ännu mer sporrad till att fortsätta.

Imorgon är det Fredag och då kommer jag och Lisa F på morgonen. Sov Gott kram Eva J

2 Eva J:

skriven

Glömde ju att säja att du blev bra på bilden Johan ;)//Eva

3 Evaj:

skriven

Postat av: Evaj

Ja du Lotta jag håller fullständigt med om att vissa dagar ska man inte jobba alls....Igår va en sån dag då saker som man gjort varje dag i 10 år plötsligt är helt bortblåsta ur hjärnan. Jag kallar det för Alzheimers light.Då är det skönt att gå och träna på kvällen hos dej och ha kul o glömma allt vad lastbilar heter :)Tufft var det med cirkelträningen på maskinerna igår och det har kännts i magmusklerna idag. Synd att inte fler har upptäckt din cirkelträning eftersom det är så bra för ryggen, nacken, magen m.m man känner verkligen att man har gjort framsteg på en månad och det gör att man blir ännu mer sporrad till att fortsätta.

Imorgon är det Fredag och då kommer jag och Lisa F på morgonen. Sov Gott kram Eva J



Kommentera här: