3

2 Kanonpass !

Sov lite längre idag oxå...
Lucas gick till skolan (trots svåra smärtor i ena foten!),
men kom på där att  han hade glömt gympaväskan.
Så jag tog bilen körde och hämtade hem honom,
så han kunde packa sin väska och sedan körde jag
honom tillbaka till skolan(har försökt analysera detta
men bestämt mej för att låta det vara...).
Till gymmet för att kolla lås med Micke från låshuset,
gick sådär...

Skurade om toaletterna så nu kan jag
utan dåligt samvete låta kunder kissa!!!!

Rent, trevligare och luktar mycket bättre!
Hade en brandskydds-inspektion där. Ska lägga till lite pulversläckare
och skyltar, annars funkade det som det är! Skönt
Masserade hela eftermiddagen och sedan höll jag två kanonpass
(då menar jag inte min insats ),toppenmänniskor på båda passen,
härlig stämmning och mycket svett och en hel del skratt !
Först ett afrikanskt i Kvidinge och sedan combat i Klippan.

Christer,Per,Jim (vet inte om Britt-Marie var där ikväll, förutom på passet)
har alla slitit med solarierna, inte klart men bra nära! Tack snälla ni!!

Blev en liten kebab till kvällsmat lite över nio i kväll...
måste ändra på det  men snart när allt är på plats kan vi kanske leva
nästan som en normal familj igen - bara skoja, för kommer vi aldrig att göra!

Rasmus spelade match med B-laget, de förlorade(1-6) tyvärr men Rasmus
var själv rätt så nöjd med sin insats.
Även han betsällde kebab till kvällsmat när han kom hem vid 21.45
Vi gick tillsammasn med Tekla - han för att hämta maten och jag med
Tekla för att låsa/släcka ner gymmet.

Nu kallar sängen för i morgon ska vi upp tidigt för ett slowmotions pass!
Välkomna klockan 05.00 !

Saknar alla goa kommentarer om träningsvärk, vet inte om ni har
för ont för att skriva eller ni har redan blivit så vältränade så ni inte
känner av det längre...?
I morgon blir det en händelserik dag,tror jag !


Tack och gonatt     L8

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Jodå Lotta träningsvärk har man allt haft, men det minskar för varje vecka :) Vissa muskler i ansiktet fick ju sej en runda efter skrattanfallen på Onsdagens cirkelträning. Sen har övningarna lämnat spår i bröstmuskler, vader, ljumskar och i ryggen.

Ont men nyttigt :)Kram Eva

2 Lisa Franke:

skriven

Hej Lotta!

Jag följer din blogg varje dag, superkul med ett gym i Kvidinge. Jag håller alla tummar att det fortsätter som det har börjat. Jag bor ju inte i Kvidinge just nu men nästa vecka kommer jag hem och då vill jag gärna komma och träna någon gång och undrar vad det kostar i engångsavgift?

Ha det bra!

/Lisa

3 Ulvin Planmtördare:

skriven

Jag ubndrar´de bara vad den jättefina växten

som står inne på toan heter.

Den ser dyr och sällsynt ut!

Kan bara kommapå att jag sett den på en enda plats tidgare och det var i ett pinnrum.

/Ulvi

Kommentera här: