1

Spökskräcka

Alltså "nu går de grant i raerna",
fullt med folk hela dagen.
Fyra massager under förmiddagen, några som kom in
och hörde sej för om priser tider, bokade tider, mm
Beställde en kycklingsallad på pizzerian när jag skulle på middag,
cyklade en runda till trävaruaffären med Tekla och köpte kedjor till baren...
Snacka lite med Åsa hemma, vidare till pizzerian för att hämta salladen
(tjugo minuter senare än jag beställde den till).
Masserade direkt igen, hann äta lite sallad innan en visning av gymet.
Började äta och så dök nästa upp...
Fantastiskt roligt och jag är så glad och lycklig.
Det är exakt som jag önskade !
Gick ner och började städa i källaren,
när jag kom på att jag var jättehungrig,
då var kl.17.30... Åt upp allt!
Fler människor, en massage till och sedan hade
vi det första "Skumbox-passet" i källaren.

här ser de så snälla ordentliga ut med tjugo minuter senare ...
svettiga, håret på ända och något vilt i blicken ! Skithärligt!

13 stycken ! Vet inte riktigt hur många fler lokalen tar,
två-tre stycken till i alla fall. Det va så skoj att köra passet idag, jag blir
hur peppad och taggad som helst när det är många.
TACK, alla härliga som var med i kväll, känner att all den energi jag fick av er
kommer att hålla sej kvar länge!


Christer hade fotat sina djur i kväll:

en liten grön spökskräcka

många spöskräckor i olika färger...

Tekla och jag mötte en tuff katt på cykelstigen under vår kvällsrunda,
vi gick emot den och när en förvånad och lite sur Tekla började morra och
småskälla på den, så reste den sej upp och burra upp sej men
flyttade inte sej en cm... Hyfsat kaxigt - Tekla är ingen liten hund precis!

13905 står stegräknaren på (16878 var det igår) och det är dags för sängen.

Vi ses i skuggan av marshallen (ha det passar extra bra att skriva på tors.kväll!)

Må väl  L8

Kommentarer:

1 Fredrik:

skriven

Synd att du inte fick ett foto från i tisdags (14 sep) när vi var nästan dubbelt så många =)

Kommentera här: