0

Veckoplanering

Igår kväll satte jag mej för att planera de närmsta veckorna,
jag kommer att ha fullt upp!
En hel del roliga saker men oxå jobbiga.
Måste på allvar komma igång med min löpträning,
storstädning av hus och trädgård. Känner att jag
behöver ta mej till mammas grav för en vårstädning.
Behövs extra städning på gymmet, fast det tar emot lite .

En "kul grej" är en sockerfri vecka-utmaning på facebook
som jag givetvis antar! Vilket innebär ingen honungsmacka på
morgonen, inget godis - men frukt.
Tänkte att när jag ändå börjar med det kör jag utrensning
med äppelcidervinäger i två veckor fast måste säga att det
sved lite väl mycket i min mage denna gången...

Jag ska med Dana till Göteborg, jag ska till Köpenhamn en runda
och så Nyköping - massor av skoj och jobb.


Christers små skyddslingar!

Dags för morgonrunda med Tekla och veckostädning på gymmet.
Hoppas ni får en kanonvecka och att solen kommer att lysa på oss!

puss & kram  L8

Kommentera här: