0

TRÖTT!!

Efter pannkakorna så hade vi en timme över och
äntligen ...

från långhårigt monster

till kortklippt sur kille .. vet inte om det blev bättre....
Jag hann inte "putsa till det" utan tog vad jag hann, men när jag frågade/sa
till Christer att Lucas blivit fin i sitt hår svarade han
- Ja, var lyckades ni få en klipptid? Ha ha L8-salongen!
Körde till Åstorp och hämtade Dana på skolan, till banken och aktivera
hennes bankkort och beställde leg.
Vi körde vidare till Väla för fyra saker

1.present...

2. "baggypants" till mej


3. vårjacka till Dana - äntligen!
Den fjärde saken hann vi inte utan det blev till att köra hem snabbt för
kvällens och veckans sista pass i källaren.
Skumbox med ett väldigt förvirrat gäng - det kan absolut bero på
instruktören men oxå för att det var fredagskväll...
Svettigt blev det i alla fall!
Tog mej hem, duchade och kände mej helt väck!!!
Bara Rasmus och Tekla hemma.Dana och Lucas var på IP och hjälpte
till vid kiosken (hos Jimmy!!!), Christer hade varit och sprungit i skogen
med Dennis... Ja la mej i soffan och somna direkt! Blev väckt efter ca
en timme, Christer hade grillat kotlett till kvällsmat. Åt maten och satte/la
mej i soffan igen somnade efter en stund sov typ en timme till och sedan
blev jag väckt av att de andra gick upp i sängen - jag oxå och somnade
nästan direkt... TRÖTT VA??!!

HDSL  L8

Kommentera här: