2

Nya mål och utmaningar

Blev inspirerad precis (TACK söta syster!) till nya utmaningar.
F.o.m den 1 Mars ska jag

1. Börja träna till Vårruset som är i Maj(tyvärr var där inte många /någon..?
som hängde på). Här ska jag springa milen under 56 minuter.

2. Sätta på mej pulsmätaren och genom träningen göra av med
minst 3000 kalorier i veckan.

3. Lägga upp ett mat-schema som passar mej och mina vanor.

4. Träna för att springa iForm-loppet och kanske halvmara nere  i Malmö.

Jag hade ingen bra dag igår, egentligen var det inget som gick på tok
men det blev bara inte som jag ville.
- Jag gjorde inte som jag ville...  utan satt mycket av fm framför datorn.
Fick förvisso mycket inspiration och tankeställare, men jag skulle ju städa huset....

De e kallt på toppen!
Det blev Tomarpsrundan med Tekla i alla fall i blåsten!
Har dålig koll på det här när hundarna är i vissa stadier och så,
men jag kan med säkerhet säga att Tekla är inne i en trots period
och har varit ett bra tag nu.
Hon är rent ut sagt skittjobbig att gå med i koppel, ja utan koppel oxå!

t.o.m räcker tunga...
Barnen kom hem från skolan och va inte så lugna de iheller.

men de är fina mina tre busfrö.
Massage på gymmet, fixade med fakturor och andra papper innan
cirkelpasset. Vi var alla lite trötta (jag frös hela dagen!), hängiga
och inte riktigt på G, men vi genomförde passet och gjorde det bra
trots alla krämpor!

Bengta efter dagens massager
Hem till familjen och åt kvällsmat tillsammans. Jag somnade i soffan innan
jag gav mej iväg till gymmet med en massa kartonger. Fick levererat
britspapper, rengöringssprit och annat som behövs och går åt!
Hem igen och gick sista rundan med Tekla.


HDSL  L8

Kommentarer:

1 patrik:

skriven

Glöm inte Båsta maraton, 2gången i år. Sök på nätet om intresse finns.

2 Annika:

skriven

Jag springer gärna Vårruset med dig, men då får du hänga med mina medarbetare också. Kram

Kommentera här: